بازی کامپیوتری که به شما یک بیت کوین جایزه می دهد

اخبار داغ فناوری اطلاعات و امنیت شبکه

بازی ویدئویی جدیدی که قرار است تا سه روز دیگر روانه بازار شود پاداش یک بیت کوین، معادل با حدود ۱۰۷۰۰ دلار را برای اولین گیمری که بتواند ۲۴ معمای آن را حل کند درنظر گرفته است.Takian.ir Bitcoin for game

محبوبیت ارزهای دیجیتالی رمزگذاری شده و البته ارزش بالای آن‌ها باعث شده توسعه‌دهندگان بازی‌های ویدئویی هم از این گزینه برای ترغیب کاربران به استفاده از محتویات ارائه شده خود بهره ببرند.

در این راستا، بازی ویدئویی که Montecrypto: The Bitcoin Enigma نام دارد توسعه‌یافته است که دنیایی مجازی را درون بازی ترسیم کرده و در قالب آن، گیمرها در دید اول شخص باید ۲۴ معمای مختلف را حل کرده تا بتوانند به جایزه نهایی دست پیدا کنند. این بازی، زمانی که یکی از گیمرها بتواند تمام معماهای بازی را برای اولین بار حل کند، به پایان می‌رسد. قیمت این عنوان، ۱.۹۹ دلار اعلام شده است. توسعه دهنده Montecrypto در این خصوص می‌گوید:

ما برای تبلیغ بیت‌کوین اینجا نیستیم. به نظر ما پاداش دادن یک بیت کوین به عنوان جایزه نهایی یک بازی می‌تواند گزینه‌ای جذاب باشد.

این پروژه، از سازوکاری متفاوت برای توسعه کریپتو گیمینگ یا بازی‌های ویدئویی متمرکز روی استفاده از ارزهای دیجیتالی رمزگذاری شده، در مقایسه با پروژه‌هایی که تا پیش از این شاهد بودیم بهره می‌برد.

پیش از این عناوینی نظیر CryptoKitties هم در دسته بازی‌های متمرکز روی استفاده از ارزهای دیجیتالی رمزگذاری شده توسعه یافته بود. در قالب عنوان یادشده که یکی از اولین بازی‌های ویدئویی بلاک چینی به حساب می‌آید، جمع آوری و حتی خرید و فروش گربه‌های مجازی با استفاده از پلتفرم ارزهای دیجیتالی ممکن شده بود. این عنوان که در دسامبر سال گذشته میلادی عرضه شده بود قرار است در ماه جاری با بازی جدیدی به نام DEUS ETH برپایه پلتفرم اتریوم جایگزین شود.

تیم توسعه دهنده Montecrypto اعلام کرده امیدوار است تا زمانی که برنده این بازی بتواند جایزه خود را دریافت کند به صورت ناشناس به فعالیتش ادامه دهد.

برچسب ها: CryptoKitties, بازی ویدئویی, بازی, Bitcoin Enigma, بیت کوین, Montecrypto, ارز دیجیتال, Bitcoin

نوشته شده توسط تیم خبر.

چاپ