IPImen ، Firewall ، NGFirewall-UTM، آیپی ایمن، فایروال ایرانی ، فایروال بومی، یوتی ام بومی، یوتی ام ایرانی، فایروال نسل بعدی ایرانی، فایروال نسل بعدی بومی

شرکت کلود فلیر نسخه موبایلی نرم افزار خدمات 1.1.1.1 DNS را منتشر کرد

اخبار داغ فناوری اطلاعات و امنیت شبکه

در آپریل 2018 شرکت کلودفلیر با همکاری APNIC ، یک DNS server عمومی به ادرس 1.1.1.1 را با هدف افزایش امنیت و سرعت دسترسی به سایت ها منتشر کرد که استقبال زیادی از آن شد.takian.ir cloudflare 1 1 1 1 dns service android ios version

روزگذشته شرکت کلودفلیر نسخه نرم افزار مدیریت Android و IOS این سرویس را برای موبایل ها منتشر کرد و کاربران میتوانند با دانلود این نرم افزار خدمات جانبی مرتبط با آدرس DNS 1.1.1.1 را نیز دریافت نمایند .

این نرم افزار میتواند بصورت اتوماتیک آدرس DNS پیشفرض ارتباط اینترنتی شما در گوشی را به 1.1.1.1 تغییر دهد.

به گفته این شرکت ، این سرویس به طور معمول توسط روزنامه نگاران و فعالان برای دور زدن مجلات در رژیم های استبدادی مورد استفاده قرار می گیرد در حالیکه کاربران می توانند از آن به طور قابل ملاحظه ای با استفاده از تجربه روزانه اینترنت خود بهره مند شوند.

یکی دیگر از مزایای جابجایی ترافیک DNS از طریق سرور DNS Cloudflare این است که مانع از نظارت ISP ها بر DNS  ها می شود. با این حال، شما نمی توانید به عنوان سرویس اصلی DNS خود به 1.1.1.1 تکیه کنید و گام های دیگری نیز برای پنهان کردن ترافیک از ISP مانند VPN رمزگذاری شده مورد نیاز است. همچنین همیشه باید اطمینان حاصل کنید که سایت مورد نظر شما از HTTPS پشتیبانی کند.

این شرکت همچنین اعلام کرده است که تمامی Log های مرتبط با DNS را طی 24 ساعت پاک کرده و هیچ سابقه ای را نگهداری نخواهد کرد.البته بعضی از کاربران با نصب این نرم افزار بر روی اندروید، گله میکنند که چرا این نرم افزار درخواست دسترسی به میکروفون و ذخیره ساز USB دارد و شرکت کلود فلیر اطمینان داده است که این دسترسی ها تنها برای تولید گزارش باگ ها مورد نیاز است.

برای دانلود نسخه ادرویدی نرم افزار 1.1.1.1 به اینجا و برای دانلود نسخه IOS به اینجا مراجعه نمایید.

برچسب ها: DNS IOS, DNS Android, DNS Cloudflare, Cloud flare, کلودفلیر, APNIC , DNS1.1.1.1

چاپ ایمیل