IPImen ، Firewall ، NGFirewall-UTM، آیپی ایمن، فایروال ایرانی ، فایروال بومی، یوتی ام بومی، یوتی ام ایرانی، فایروال نسل بعدی ایرانی، فایروال نسل بعدی بومی

فایروال بومی شرکت تاکیان موفق به کسب تاییدیه افتا گردید

اخبار داغ فناوری اطلاعات و امنیت شبکه

 

محصول فایروال نسل بعدی شرکت تاکیان با نام تجاری (IPImen NGFirewall) موفق به دریافت  تاییدیه افتا گردید.

این محصول پس از تست و ارزیابی در آزمایشگاه مرکز تحقیقات صنایع انفورماتیک و پاس نمودن تست های منطبق بر استاندارد ISO 15408 که برحسب پروفایل های حفاظتی بین المللی CC ارائه میگردد، توانست گواهی ارزیابی امنیتی را دریافت نماید.
لازم به ذکر است که، برخلاف سایر محصولاتی که نتوانسته اند تست های لازم را پاس نمایند و یا مدت ها (یا شاید سال ها) است که در مرحله تمدید گواهی گیر کرده اند، این محصول تنها محصول ایرانی دارنده تاییدیه افتا در رده فایروال است و برای اولین بار و بدون استفاده از محصولات متن باز، توسط متخصصین ایرانی و با موتور کاملاً بومی طراحی و پیاده سازی گردیده است.
بدیهی است که این پایان کار نیست و کسب این تاییدیه مسئولیت های بزرگتری را بر عهده ما گذاشته است که با توجه به وابسته نبودن این شرکت به هیچ یک از ارگان های دولتی و عدم دریافت حتی یک ریال رانت ، وام و ... و تنها با حمایت مدیران و کارشناسان حوزه امنیت در سازمان های ایرانی بتوانیم قدم های بزرگتری برای گذر از رقبای مطرح خارجی برداریم ، لذا مدیریت شرکت تاکیان، کسب این افتخار را به همکاران ، فعالان این حوزه، حمایت کنندگان از تولید ملی و ... تبریک گفته و امیدواریم قدم بزرگی را در راستای ارتقاء دانش بومی کشور عزیزمان ایران برداشته باشیم.

***برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این محصول به اینجا مراجعه نمایید.

***برای مشاهده تاییدیه و لیست محصولات دارای تاییدیه افتا به اینجا مراجعه نمایید.

گواهینامه افتا محصول آیپی ایمن شرکت تاکیان

برچسب ها: استاندارد ISO 15408, پروفایل های CC, تولید ملی, تاکیان, فایروال دارای تاییدیه افتا, تنها محصول دارای تاییدیه افتا, محصولات دارای تاییدیه افتا, آزمایشگاه مرکز تحقیقات صنایع انفورماتیک, گواهی ارزیابی امنیتی, تاییدیه افتا, فایروال ایرانی, فایروال بومی, فایروال نسل بعدی بومی

چاپ ایمیل